שאלות נפוצות

ריכזנו עבורך מספר שאלות נפוצות בנוגע לבעיות טכניות ואופן פתרונן באתר בכדי שתוכל לנסות להתגבר עליהן בפשטות, מהירות, נוחות וקלות. באם אינך מצליח למצוא פתרון משביע רצון.
 
שאלה  :  קניתי בעבר בטלפון/בבית העסק ואיני מצליח לקנות באתר?
תשובה:  מתוך הקפדה על אבטחת מידע, הפרדנו בין מאגר המידע של הרוכשים בטלפון או בחנויות באופן פיזי לבין הרוכשים באתר. לכן, אם זו הפעם הראשונה שהנך רוכש באתר עליך לבצע קודם רישום כמבקר חדש.
 
שאלה :  שכחתי את כתובת המייל שלי, מה עלי לעשות?
תשובה:  מלא את כתובת המייל הנוכחית שלך ומספר טלפון ורשום סיסמה חדשה.
 
שאלה :  שכחתי את הסיסמה, מה עלי לעשות?
תשובה:  לחץ על "שכחתי סיסמה", מלא את כתובת המייל שלך ונשלח למייל את הסיסמה.
 
שאלה :  ברצוני לקנות מוצר שראיתי באתר באמצעות הטלפון ולא באינטרנט מה עלי לעשות?
תשובה:  באפשרותך לשלוח לבעל העסק את המוצרים שהנך מעוניין ובעל העסק יצור אתך קשר חזרה, בנוסף, המוצרים ניתנים לרכישה באמצעות הטלפון. צור
            קשר עם  נותן שירות, כל יום בשעות העבודה השגרתיות של נותן השירות. בנוסף, ניתן לקבל תמיכה טלפונית במהלך ההזמנה
            גם בטלפון 09-7634550 בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 ובמייל, הקלק כאן.
 
אם ישנה שאלה נוספת ללא פתרון באפשרותך ליצור עמנו קשר במייל, נא להקליק כאן.